TISDAG

Hej hej! Tisdag idag. Jag tycker att tiden flyger iväg men dagarna går jätte sakta. Antar att det är för att jag är vaken mellan 05.30-23.00 typ. Jag planerar och längtar redan till helgen.

Idag så drog jag till gymmet efter jobbet och körde ben, rumpa och mage. Jag verkligen älskar mitt nya träningsprogram. Det är perfekt!

Eftersom att jag deffar så äter jag just nu bara sallad. Två mål om dagen består av liknande måltider som på bilden. Tyvärr så älskar jag thousand island dressing så ganska mycket sånt hamnar där på. Men jag tänker inte sluta äta varken fett eller kolhydrater. Jag räknar all mat jag äter istället. Gott är det iallafall! Ser fram emot att väga mig i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0