fredagkväll

Hej! Jag har precis ätit middag och ligger nu i min säng, helt död. Jag tänkte alldeles strax hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig. Två arbetsdagar till väntar denna vecka. Hur ska jag orka?

För övrigt så gav jag redan upp mitt fastande igår redan vilket inte är likt mig. Jag kom på att mina planer för de kommande dagarna krockar med ätfönstret i fastan, men jag håller mig fortfarande till deffen. Något positivt är att jag börjar se resultat äntligen!! Magmusklerna blir mer och mer definierade. Tråkigt nog så har jag (såklart) inte skött kosten, dvs ätit rätt så jag kunde haft så mycket mer resultat. Det är mitt fel men jag är glad ändå. Jag behöver verkligen komma igång med träningen igen och få bort denna smärta i ryggen. Jag är ju bara 17 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0