den tjugotredje

Godmorgon! Idag är jag ledig, jag befinner mig dock redan på Knivsta station och väntar på Elin. Vi ska nämligen använda vår lediga dag till en dag på stan och vad passar bättre än tidigt på dagen när det är lite folk ute?

Jag är dessutom super taggad på träningen nu. Bästa Lindalie arbetar just nu med att sätta ihop kost och träningsprogram till mig så att jag kommer igång på riktigt. Kosten har alltid vara det stora problemet hos mig när det gäller min hälsa satt nu ska det fan bli ändring!

Idag har jag en pikétröja på mig, igen. Har fått en grej för dem. Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0