ALANYA

Igår så gjorde jag något spontant. Något sånt där som jag behöver. Jag och mamma bokade nämligen en sista minuten till Alanya. Jag får alltså avsluta sommaren på samma sätt som jag startade den. Jag vet att Alanya två gånger under ett lov kan vara tråkigt. Men jag fastnade verkligen för Alanya. Hoppas verkligen att det kan bli lika bra utan en kärlek vid min sida och istället min bästa mamma. 
 
I höstas när jag reste med mamma till Barcelona så kom vi mycket närmare varandra. Så jag hoppas att denna resa kan bli lika bra. Det ska bli så grymt skönt med en vecka sol och bad. 
Vi åker den 13 Augusti och kommer hem natten till den 21 - samma dag som skolan börjar.
 
 
Bilder från Alanya-resan jag gjorde tillsammans med Tom i början av sommaren. När jag tittar på dessa bilder så ser man verkligen hur mycket jag har gått upp i vikt det senaste året. Måste bli ändring ordentligt nu. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0