13 Augusti

Denna dag har spenderats i sängen. Jag kan fortfarande inte äta men jag mår mycket bättre idag. Jag har packat klart och håller just nu på att ladda in lite filmer i mobilen. 
 
Vårt plan lyfter runt klockan sex, förhoppningsvis, och vi är framme i Alanya sent ikväll om inte inatt. Jag kommer inte att ha tillgång till särskilt mycket internet men jag ska försöka att slänga in ett inlägg åtminstone. 
 
Har även fått en fråga om hur jag gör mina nudlar. Jag börjar med att steka kycklingen, lägger i de grönsaker jag vill ha i min wok och efter det så öppnar jag paket nudlar, sköljer dom under vatten och steker dom i någon minut endast. Sedan har jag även i någon sås om jag vill ha det. Hoppas du fick svar på din fråga! 
 
Ni får ha det så bra här hemma! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0