Planerar

Hej hej! Klockan ringde tio över sex imorse. Jag drog till gymmet och körde kondition i en timme och en kvart. Var helt slut efteråt. Ville egentligen gymma med Emele men pga tidsbrist så åkte jag till väsby istället, blev enklast så. jag körde 45 min på löpbandet och 30 på cykel! Jag provade på HIIT idag, skit jobbigt men kändes sjukt bra efteråt. Kan berätta om det senare!

Kollar i genom min blogg nu på ipaden. Planerar en uppdatering av designen nämligen! Ska ut på äventyr på fredag så inom en snar framtid ser det annorlunda ut här!
Nu ska jag följa med mamma till IKEA. Gud så skönt det är med lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0