Den här längtan

Hej! Jag fick stanna på jobbet en extra timme men vad gör det? OB ju!

Vet ni vad jag längtar efter? Mer sol och värme. Trots att det känns som vår nu. Jag vill ha lov, frihet, vänner, grillat, fester och bruna ben! Jag vill till Alanya!! Ungefär två månader. Det känns så långt men ändå så är vi "nästan" klara med kurserna i skolan. Snart sitter jag på planet med världens finaste ner till Turkiet.

Och jag vill träna. Får någon slags ångest över att jag inte gör det. För att likna min ångest på bästa sätt: tänk er en rökare utan cigg.
När man väl kommit igång är man fast. Jag börjar trots allt känna mig friskare nu från de senaste dagarnas konstiga mående men kommer vila från träningen ändå tills jag vet att jag är I FORM. Bra form för träning. Men åh det är jobbigt.

Jaja. Ska läsa några kapitel i snabba cash nu och sedan sova. Imorgon är det torsdag redan! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0