Torsdag!

Hej bloggen! Har haft fullt upp, allt plugg har börjat strömma in och måste hinna med det sociala i mitt liv också liksom... Glömmer bort att blogga, det är inte dom förut längre.
Jag har egentligen fortfarande fullt upp, sitter och pluggar historia, fattar noll.

Fick skoldatorn idag, den funkar ej. Drog förbi gymet efter skolan och körde ett tufft pass, jag hade HELT seriöst spagetti ben efteråt. Har det fortfarande... Det kommer vara ett under om jag ens kan ta mig framåt imorgon, man råkar ju gå i en skola FYLLD med trappor också SÅKLART. Tpl... (pik till Elin)
Imorgon ska jag jobba, slutar vid 8! Efter har jag nog tid för bloggen! Ha en fin torsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0