18 Feburari

Godmorgon!
Hade ingen ork till att blogga igår men det är sånt som händer. Sovit bra förresten? Jag har sovit som en kung!
Jag ska till pappa senare idag, men först: några avsnitt av gossip girl.
Massa nya kläder skulle inte sitta fel heller.... Jag vill bara.. jag vet inte.. UPPDATERA.
Här är några av mina absoluta favoriter från mylovebasket. En sida jag rekomenderar stort! Jag använder den dock inte så flitigt som jag vill men jag ska försöka göra det! hehe :) länk till min lovebasket hittar du här!
Equipment - Equipment Shirt Daddy One Pocket Loose Fit Jewel Tip Collar hos MylovebasketASOS - ASOS Shirt with Wrap Front Detail hos MylovebasketRiver Island - River Island Teal Tailored Blazer hos Mylovebasket

Kommentarer
Postat av: Sandras

Gud vika snygga kläder ska börja följa dig där, men kan du skicka mig en invite på MLB?

2012-02-18 @ 10:49:58

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0