Fredagen den 13 Maj.

Godmorgon! Fredagen den 13 idag och jag är inte ett dugg taggad för dagen. Jag är ledig idag. Runt 11 ska jag åka in till Knivsta och träffa Elin. vi ska köpa lite godis och sånt så vi klarar oss på resan mot Grisslehamn. Konfa läger idag, fredag den 13 de. Eckerö linjen osv. Kan dagen låta mer negativ? Så i helgen får ni förvänta er normal uppdatering från Åland. Dvs ingen alls. ;)
Ska packa allt nu, så lite som möjligt faktiskt. Ha en bra helg, och vi skippar oturen idag va?

Fastna på bild går inte idag! :) iallafall inte nu, slänger upp ett nytt inlägg innan jag åker tror jag!
Snygg på bild blir jag inte direkt ofta men men jag bjuder på den här..


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av det valfria märkesplagget utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny sån tävling där du kan valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis

vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till den nya tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment



2011-05-16 @ 01:34:32
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0