svar på kommentar

Fick en fråga (eller aa rätt många faktist) i inlägget under av en anonym läsare. Jag tycker dom flesta som kommenterar är dåliga på att skriva vad dom heter! big deal liksom.

Frågan:  Hej! Jag funderar på att pierca mig och jag undrar var du tog din navelpiercing? Vad kostade det? Var det någon åldersgräns? När får man byta piercing? Och har du någon bild på din piercing?

Svar: Jag tycker definitivt att du ska pierca dig! Det är skitsnyggt, (i naveln) på sommaren när man är brun och badar o så. Fast de är ju iförsig en smaksak. Men andra piercingar är också snygga om man inte gör någon överdriven sak av det. t.ex. piercar sig i hela ansiktet osv.
Jag piercade mig på Darkwell i Uppsala och det kostade 600 kr. Deras åldersgräns är 18 år eller från 14 om man har tillstånd från målsman. Man får byta piercing när den har läkt och det kan ta typ mellan 2 månader till 1 år. Men aa man får byta efter två månader vilket jag gjorde även fast min inte läkt klart riktigt än.
Jag har dåligt med bilder på den, och jag råkade ta sönder min nya jag köpte i Barcelona inatt.. Vettefan hur jag sover igentligen.. själken på fyrklövern har ramlat av men aa.


JA! det är jättedåliga bilder och min mage ser rosa ut (och tjock ut!) på den ena bilden. Bilderna är tagna dåligt med min mobil men aa ni ser litegrann iallafall!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tja! Besök gärna min blogg http://juliahakanssons.blogg.se

Du lär inte ångra dig :)

2011-03-12 @ 14:50:04
URL: http://juliahakanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0