Fixar mig :)

Fredag idag! Det är sjukt varmt ute, vill ligga o steka i solen idag. Provade det men man blev typ svettig av att ligga där satt näää inte idag! :)

Om typ en timme ska jag in till Knifetown med mamma sen drar jag vidare mot Uppsala! Ska träffa mattias eftersom han fyllde år igår :) Sen sover jag hos honom.
Blir ingen uppdatering idag och kanske sent imorgon! Ska fira mamma o Sebbe imorgon satt det blir full fart haha! :)
Men nej har fan inte tid med de här måste hinna titta klart på 90210 också! ha en bra dag!


haha 97% av bilderna jag tar på mig själv blir som dom två nedersta haha :') med det handlar om att bjuda på sig själv o inte fa fejk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0