Onsdag den 23 feburari 2011

tja tja! kom nyss hem från uppsala,.Träffade Tilde vid 3 och vi drog dit och chilla, åt, och sen vid 9 blev det bio och vi såg Love and other drugs. Haha SEGA. Vi har snackat om att se den fett länge, innan premiären faktiskt men vi kom aldrig iväg men idag blev det av! och den var rätt bra.

Åh fan jag har ont i magen efter allt onyttigt idag :( not good not good. Och de kommer inte direkt bli bättre när jag är i Barcelona, men de går jag bort ;) jaja ska tvätta ansiktet och sen lägga mig och kolla på pretty little liars om jag inte somnar de vill säga.. haha fett moget o säga så.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0