size matters mixtape!

sitter och lyssnar på Size matters mixtape, så jävla skön! Så vad har jag gjort idag? Jo vid tre drog jag in till Uppsala och träffade Sabrina. Gick runt lite och aa drog hem vid fem igen hungrig och trött.

Sååååååå tagga inför skolan imorgon då!? börja nian o grejer... Men det blir nog bra! :) Ska ringa mattias snart och sen hoppar jag in i duschen och kör ansiktsmask och kanske en inpackning vem vet.
En sak jag oroar mig för är hur fan jag ska komma upp NOLL SEX NOLL NOLL eller kanske halv sju jag vet inte än ;) kommer somna fett sent dessutom haha :(

funderar på att dammsuga mitt rum.. fast nä gör de en annan gång.



Kommentarer
Postat av: SABBE

du glömnde berätta att du klippte av dig håret helt själv frisören

2011-08-16 @ 21:13:41
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0