Nej nej nej !

vad tänker folk med? Tysklands låt var INTE BRA! Tycker hon var lik amy diamond, till utseendet.
Jag och sabrina har suttit och läst massa bloggar och det var tydligen en favorit hos alla? :s strange. Sen så fick dom poäng från alla utom ett typ.

Ni la märke till att eric va lika söt som vanligt när han gav poängen va? ;)


förlåt att jag inte skrivit något men jag har faktist inte hunnit. Men jag hittade ingen klänning på bikbok, den är slutsåld överallt sa dom :(((( men jag hittade ett par shorts från VILA som var love at first sight som fick följa med hem. Läs sabrinas blogg här för detaljer om vad som hände på vägen hem xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0