vilken stil är snyggast på ''moi''?



Så vilken sida ser bäst ut? den där mitt hår är lockigt eller inte? Jag tycker om båda. Den lockiga är lite mer party och den andra är lite mer IRL.
Och om ni tror att jag suttit och lockat mitt hår så har ni fel. Ni såg bilden på mig tidigare idag. Jag hade uppsatt hår. Och nu när jag skulle borsta det såg håret ut så där lockigt. Jag borstade bara en sida och såg skillnaden och tänkte att de kunde vara kul att visa i bloggen.

Ser ni då också att den borstade sidan ser rätt sliten ut och i en annan färg. Men jag har faktist inte gjort något med mitt hår här. De är såhär mitt hår är. De lockar sig själv väldigt lätt eftersom min mamma är jättekrullig.

Ja, som sagt jag har kollat på tv och nu börjat på att göra mig i ordning, pappa skulle komma runt tre. Så bäst att jag skyndar mig. Är färdigsminkad och påklädd har bara håret kvar dåra.

Nej nu måste jag borstaklart håret och sen plugga lite till. Kan bara göra matten för geografi boken är kvar hos mamma.

Kommentarer
Postat av: skrattandesabrina

lockiga :D viste inte änns att du kunde ha så :O <3

2009-09-02 @ 16:19:35
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/
Postat av: Tilde

lockigt!!!!:D<3333

2009-09-05 @ 12:24:36
URL: http://tildeknibestoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0