v-ås imorgon

skulle faktist försöka blogga i morse innan jag stack men de gick inte ''/ Dagen var bra idag, as rolig. på bilden x) och på studietiden. :)
Har tagit en del bilder idag, men som kommer senare! jag lovar - ska lägga in dom nu. Sen ska jag plugga matte.


Blerina <3


Jocke ! <3


Jocke! <3


Jonte, Tobbe, Linda och Blerina <3


Jag, igår ! <3
Imorgon direkt efter skolan tar jag tåget till väsby där pappa hämtar upp mig och så åker vi direkt till v-ås där jag träffar Nathalie! Och då ska vi se på prinsessa och shoppa lite. De blir mys! SÅ jag kommer inte kunna uppdatera förrän på söndag, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0