sovasovasovasovasova

ska gå och göra mig i ordning nu och sen läsa lite, kemi... FAN! vad skönt de ska bli att sova känner jag! Vill äntligen få slut på den här dagen, uschusch ingen bra dag!

Asså ni skulle ha hört min pappa idag i telefonen. Han började med att säga -De har hänt en liten olycka Sen en stund senare säger han -Jag har skjutit och ni kan ju tänka er vilka tankar jag fick då när han började på den meningen. Fast sen när han hann prata klart sa han -Jag har skjutit en hyderalslang eller va de va han sa.

Ska gå och tvätta bort sminket nu, hörs imorgon! puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0