(mobilbloggar) orkar verkligen inte!

Jag orkr verkligen inte starta datorn, vet - latmask :) men de är jag stolt över! Hehe. Drog till pappas jobb direkt när jag kom hem idag. Men hade lång dag så hann inte vara däe så länge men de va kul ändå! Nu ikväll när jag kom hem så hjälte jag min syster att sätta ihop låder till sin nya garderob. Jusste! Mitt nya rum får säng och garderober idag men eftersom att jag inte orkar staga datorn idag så visar jag inga bilder. Saknar ju ändå fortfarande grejer! Nej nu ska jag gå och kolla hur de går med ihopsätrningen utav mina garderober :-) vi hörs imorgon! Fast uppdaterar nog bara på morgonen, för direkt efter skolan tar jag tåget till Väsby där jag träffar Sabrina så jag ska vara med henne hela kvällen! Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0