jag <3 need for speed

Nu ska jag för en gångs skull visa mina bästa ''paint-skills'' not.. De var mys hos pappa iallafall. Åt mat, plugga, spelade Need for speed, (älskar need for speed most wanted!) fika, köpte milkshake på donken och sen hem. Inte riktigt i den ordningen men..

Har ni någonsin gjort något ni ångrar? de har hänt mig många gånger. Och de är de jag hatar mest med mig själv för om jag tänker på att göra något t. ex. fråga en främmande person något så kommer den lilla flickan som finns kvar sen jag var liten (jag var jätteblyg som liten) fram och stoppar allt men helt plötsligt kommer tvångstankarna och innan jag vet ordet av de så har jag sagt något eller gjort något. Usch vad jag hatar de. Hände nämnligen en sån grej idag.

Har tittat på idol iallafall nu ikväll och chattat med Sabrina <3 och Frida <3 de va massa strul, från allas håll. Älskar er iallafall!

Ska göra mig i ordning och sen sova, får ju ingen sömn av dom här små katterna som kommer och vill ha kärlek mitt i natten. Och dom går ju bara till mig! hehe Godnatt vi hörs imorgon!
Ungefär så här är de för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0