The Ugly Truth

Hejhej! nu ber jag än en gång om ursäkt för usel uppdatering. Men har haft fullt upp! igår åkte vi till Kista och käkade och kollade på bio. Vi såg The ugly Truth och den var jättebra! Ni som inte har sett den borde verkligen de!! Sen så var de jättebra film musik i filmen också b. la. Hot 'n' cold (Sabrina, kommer du ihåg?) Pocket full of sunshine och många fler.




Men iallafall skulle köpa skor igår också men hittade inga, Rebecca gjorde de men den vänstra skon var borta? så vi sket i de och gick till MQ där jag köpte en stor mysig svart halsduk och ett par van
tar! (visar senare)
Sen idag har jag varit barnvakt, läst, duschat och så har vi fått besök av Peter, Lillan, Leon och Anton idag.

haha satt faktist idag i soffan på vår ''nya'' övervåning och hade öppnat takfönstret och helt plötsligt blåser de ner ett löv rakt på mig. hehe, de tyckte faktist jag var kul :)



Bild på mig och Bella sen vi såg på idol i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0