you never make me screem

lyssnar på not fair med lilly allen. Älskar den låten. Kan ju då berätta lite om skolan. Först var de jumpa jag körde badminton med frida, Tilde elin och William typ. Vi flumma as mycket. Sen var de matte och jag och Frida skulle jobba med statistiken om dödsfall vid förlåssningen. De sög men vi kom inte så långt ändå. Sen var de lunch de va fett öckligt och ni skulle ha sett vad folk glodde på mitt hår.
Sen var de NO där vi fick rita länders flaggor? man ba: whaaat? fast de va för att vi har FN vecka den här veckan.
Sen var de iallafall slöjd där min stickning blev fel hela tiden. ''-''
Efter skolan drog jag ner till station med Elin och tog tåget och bussen hem till pappa.

Köpte skor idag :D visar sen :)

Kommentarer
Postat av: sabrilicious

JAG VILL SE SKORNA NU! :D <3

2009-10-19 @ 21:59:43
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0