my sky is falling down

I fell right through the whole down to the bottom of your soul. ungefär så tänker jag nu om och om och om och om och om igen.
Ska jag berätta lite som hänt dom senaste dagarna då? lite snabbt sådär.

pluggar just nu... kolla vad töntig sång som finns med:

Un elefante se columpaba sobre la tela de una araÑa
Como veia que resistia fue a buscar a otra elefantana.
Dos elefantes se columpiaban sovre la tela de una araÑa.... och så fortsätter den.

Var på pappas jobb i järfälla igår, hände lite grejer där. Skolan har varit helt ok, kemi provet blev flyttas tills imorgon och idag var jag sjuk och missade spanska prov så de får jag göra imorgon med.
Har köpt Genom dina ögon. En ny bok av stephenie meyer. Ingen bok i Twilight serien men jag hoppas att den är lika bra.
Träffat Sabrina igår och idag och varit hemma från skolan. Mer har de inte hänt. Inget speciellt iallafall.



stor bok eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0