den va fan inte bra!

Usch! filmen var inge bra! vet inte vad som hänt med mig...  asså jag behöver riktiga skräckisar! inga mesiga filmer liksom, även om jag är en själv. heheh.
Men iallafall de är vad jag tycker, ni kan ju kolla på den och säga vad ni tycker om den.  Den va iallafall inge bra enligt mig och becca, vi gillar liksom dom där man hoppar till på riktigt.
Hahahaha jag lyckas alltid att sitta och smacka i mig allt gott när de är som äckligast på tv och så.

Vad säger ni? okej ... förlåt... jag frågar bara dom fina. xD hahah men nej seriöst? ska jag köra på en ny hissa & dissa innan datorn stängs av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0