091118

Sorry för sämst uppdatering. Men asså internet funkade inte på min data på hela dagen så jag plugga lite. Sen så nu har jag min minilaptop.

Asså fan va sur man blir.. eller okej, inte jag haha. Men jag är fan trött på alla försök till vaccination för baconinfluensan :O skulle ju ta idag men de va förtjenat tills på söndag så jag måste fan gå upp as tidigt på söndag :O
De suger på hårt att knivstas skolor inte vaccinerar oss? men jajaja, shitsamma liksom x))

Ska kolla på Paradise hotel snart iallafall och plugga lite engelska om jag vet vad jag ska plugga hehe ;D

nyduschad är man också, så INGA bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0