shopping

Halloj! haha!.. Sitter här och äter mjölchoklad och dricker cola till CSI mami. Kom hem för ett tag sedan. (lämnade Rebecca)

Har haft det as kul idag iallafall! Precis när mamma & Thomas lämnade mig och Rebecca här hos pappa gick vi in sa hej till Nathalie & farmor som kommit. Jag öppnade min present och sen drog vi till centrum. shoppade upp en del pengar. Skulle köpa ett par jeans från Gina men alla bra storlekar var köpta. Köpte istället en klänning. men jag ska visa er imorgon vad jag köpte idag iallafall.

Tog lite bilder med telefonen idag men jag hittar inte kabeln just nu så jag får visa er när jag hittat den.

Imorgon hänger jag med till pappas jobb för annars kommer jag sitta här hemma och trååka satte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0