Nu blir de dubbelkoll



Nu ska jag se på finalen på Robinsson. Och se på DHW på internet. Har ju missat två avsnitt så måste kolla igen de. Samma sak med 24 har missat en hel rad avsnitt där. Så jag har mycket att kolla på.

Nu idag har jag bara varit hemma. Och myst framför tv:n. Även fast de varit jättefint väder ute. Blev förresten något fel med termometern som sitter utanför köksfönstret. den visade 50 grader idag. Och så varmt tror jag inte de varit idag. Fast den sitter ju förstås alltid i solen så man kan aldrig riktigt veta hur varmt det är.

Sen när pappa kom hem från jobbet åkte vi fyrhjuling till Jimmy och Reijo och var där ett tag. Sen ner till centrum för att handla lite. Och där köptes ju såklart godis ;-) så nu ska jag sitta och mumsa i mig de sista i min toblerone =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0