Jag har jobbat hårt idag :P



Hejsan! Kom nyss hem till pappa. Sitter med laptopen i knät och bloggar =) de är nice!

Idag i skolan jobbade jag arslet av mig. Vi hade först 90 minuter svenska och då skrev jag vidare på Att dölja din identitet och jag kom en bit med den.
Efter det var det dags för 90 minuter SO. och där gjorde jag och Linda en massa. Vi bestämde oss för att försöka bli klara med arbetet så att vi kan ta det lugnt på dom två sista lektionerna SO vi har innan sommarlovet. Vi hann klart med 2 av tre papper. Och de är bra! för att vara oss :P
Sen var det Engelska. Fikade typ bara på hela. Gjorde även klart de sista kapitlet så att jag slipper när jag är ledig i veckan =)

Idag ska jag in till stan med pappa! Vi ska köpa det sista och sen ska vi kolla på RIXfm festivalen, kommer ju vara en massa bra artister där idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0