här får man...

här får man svälta ihjäl. Åt pasta på 7 eleven men åt inte alls mycke , då de var för starkt. Och nu är jag hemma och de finns INGET bröd jag gillar. och inget annat heller att äta. Som imorse , då åt jag bara en riskaka och drack ett glas juice till frukost. I för sig var jag inte så hungrig men iallafall.

Dit vi skulle på stureplan, Obaren. Tog ett tag att hitta till. Men när vi gjort de kom vi att tänka på att de förmodligen var 18års gräns. Så pappa gick och frågade och ja, de var det. Men som tur var kom jag in iallafall eftersom jag var med pappa och ingen av oss skulle dricka alcohol.
Men Ruh var rätt bra, duktiga men inte de bästa bandet som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0