Språk

Idag fick vi språkvalslappar till sjuan. Men jag vill inte gå i Thunman så jag måste hitta en skola som man fortfarande kan söka till i närheten. -.-
Igår klagade jag ju på att den sista boken i twilight serien inte släpps förrän den 12. Och igår kväll pratade jag med Rebecca och hon sa att hon sett boken i stan. Så jag var tvungen att extra kolla eftersom realisen inte har varit ännu. Och då såg jag på twilightsweden att vissa butiker missuppfattat realise datumet. Så det kan förklara saken..


Ingen innebandy idag.. Åsa hade glömt att hon skulle på möte så vi fick sluta tio minuter tidigare. Måste sluta blogga pappa kommer så... vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0