Skivsigneringar och kramar... Jennzfer haha =]

hejsan. idag var jag i centrum och gick på skivsignering. Först såg vi på Alcazar som sjöng keep on rockin', funkytown och stay the night. Sen efter det var det skivsignering och jag köpte en skiva som dom signerade åt sandra. hehe =)
Sen 13.30 var det dags för star pilots men dom sjöng inte, dessutom var det bara sångaren som var där och signerade vad som helst för deras singel hade inte kommit. ???. och då signerade Johan Bäcker eller vad han heter min hand, ;)
sen klockan tre var det dags för H.E.A.T att uppträda och signera. Dom var bra. Sen efter uppträdandet var det skivsignering och då fick vi stå i en lång kö. Men det var värt de, jag fick kramar av alla utom en som hade sin son eller nått i knät. Och CRASH var skit rolig haha. som tur va filmade jag hela skivsigneringen med H.E.A.T så ni får se.. Håller på att ladda upp klippet på youtube men det går segt, det gör hela datorn.

ursäkta om jag förklarade dagen dåligt men jag orkar inte skriva, men jag kände mig tvungen hehe =)

Under hela dagen blev det också shopping, ett par jeansleggings, fondation, borste till den, läppglans, hårspännen och tofsar. Kan visa senare ikväll eller imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0