ogräs till hår!

åååh! jag har verkligen ogräs till hår. Det är jätte slitet och jag måste verkligen klippa mig. Och desvärre så ångrar jag mig att jag klippte lugg i december, den förstör allt jag skulle kunna göra med mitt hår. Vill även ha min gamla vanliga färg tillbaka. Men såklart var jag dum nog att få fel färg 2007 när jag färgade. Det stog på Loréals hemsida att det var brunt men det var rött!!! så jag blev rödhårig. Och 2008 tröttnade jag och köpte en ljusbrun färg. Och sen så skulle färgen sitta kvar länge också, permanent eller vad det heter.
Jag vill ha min gamla riktiga hårfärg! jag skulle ju kunna färga mörkbrunt men det kommer se jätte konstigt ut eftersom det är kvar från båda gångerna jag färgat.
tillbaka till frisyren.. Vet inte hur jag ska klippa mig, så ge gärna tips i en kommentar. =]



ledsen för det lilla utbrottet men jag var tvungen att skriva av mig om mitt ogräs till hår för det är så jäkla störande. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0