No twilight until Mars 12

jao. Rubriken säger allt. Igår läste jag ut tredje boken i Twilight serien och jag har bara den sista kvar. Och eftersom jag läst dom tre första på svenska vill jag läsa den sista på svenska också men den släpps inte förrän den 12 Mars.
Nog om det.. Idag på musiken fick Sofia och Linda först sjunga högt för hela klassen och sen jag och Freja. (vi ska sjunga på en show som sexorna har) Och det gick nog bra. Tror jag? Efter skolan följde Freja med mig hem och vi spelade DHW och lite sånt.
Nu sitter jag och lyssnar igenom en massa karaoke låtar. Och sen senare ska jag plugga lite. Imorgon är det innebandy igen så man får ju hoppas att det går bra. hehe.
Jag får uppdatera senare igen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, när är sexans show? :D

2009-03-13 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0