Kenny Starfighter

shooo! har precis sminkat klart mig, och nu sminkar Rebecca sig. Idag ska vi se på Kenny Starfighter. Och jag och Rebecca längtar för enda sen tv-programmet kom ut har vi kollat på allt om kenny starfighter. haha.
Det kanske blir något mer inlägg idag, har ingen aning faktist.
Snart ska vi åka till Jompa & Jessica och sen blir det bio.

Tog lite roliga bilder på mig och Rebecca igår när vi sminkat varandra konstigt. Vi körde en sida ssnäll och en dum (sommar / vinter) Så när vi fått tillbaka vår gamla dator så kanske jag kan lägga upp någon rolig bild. haha! =]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!

Jag gjorde en sak nu som jag kan säga till dig sen om du vill??

Men det var lite pinit .. x )

Rebecca kan också få veta det..

Om ni vill.

Hoppas bion är bra.. Det tyckte jag iallafall : )

Ni kanske ska ringa mig sen efter om jag kunde komma tiller ??

För det skulle vara roligt : )

Sova över en gång till.

Men nu vet jag inte va jag ska göra men hoppas du har det bra x )

Hejdå

2009-03-28 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0