gröna solgasögon

hej! idag var jag hemma.. igen. Ska nog till skolan imorgon :)
idag känns det som att jag varit i hela sverige typ. Gick upp runt 6.15 och bestämde att jag skulle stanna hemma. Jag gick och la mig och läste ett tag. Runt åtta duschade jag en snabbis. För runt nio skulle mamma, thomas & pelle åka till thomas jobb. Så dom släppte mig hos pappa och när jag kom till pappa åkte vi nästan direkt till peugot där han skulle köpa något registreringsskyltbelysning. Men det var fel så vi åkte till Swedol och där köpte han dom. Sen åkte vi till något jag inte kommer ihåg vad det heter och kollade på lite grejer.
Efter vi varit där åkte vi till centrum och jag köpte ett par solglasögon till Rebecca. Sen åkte vi till N.O allservice och fikade och min chokladmuffins var äcklig men det var nog för att jag mådde illa.

får skriva lite senare ska hjälpa pappa med maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0