Final ikväll!



ledsen att jag inte skrev igår. Imorse gick jag och bella upp runt åtta för jag skulle följa med henne till hennes ridning. Och jag blev jätteblöt om fötterna.. inte kul. Sen har jag varit med henne resten av dagen.

Snart, om en kvart. börjar melodifestivalen, finalen! vilka hejar ni på?? Jag tycker dom flesta är bra.  Men högst upp står t.ex. E.M.D , Alcazar, H.E.A.T och Måns Zelmerlöv, även om han har PCD wannabes som dansare men ändå.

Efter melodifestivalen ska jag göra något med Bella, sen när mamma och Thomas kommer hem kör Åsa och Björn mig till pappa. Eftersom att det är signering och sånt i Väsby Centrum med H.E.A.T, alcazar och star pilots..


Kommentarer
Postat av: Aida

Hej!,vilken snygg blogg du har!,grymt bra jobbat!.

Och jag bara älskar din header!!!:D

Är du känd för du har ju ditt namn på en stjärna.

Kika gärna in till min blogg och skriv en eller flera kommentarer.Och snälla svar på min fråga jag är väldigt interesserad!:D

Ha det så bra

2009-03-14 @ 20:03:10
URL: http://idiismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0