090331

yay! det är den sista Mars idag! 0ch det är bra för idag är det exakt typ en månad kvar tills jag blir 13! =]


Idag var skolan precis som vanligt. På NO:n hade vi fysik och fick jobba med el. Typ paralellledning, serieledning och en strömbrytare i ett suddigum. Efter skolan åkte jag till Linda och vi hade kul. Vi lyssnade på musik och kollade på kläder.
Jag har typ inget att skriva så det blir ett kort inlägg. Men idag ska jag uppdatera mer än i helgen iallafall.




vet inte om jag sagt det här, men jag kan tyvärr inte ladda upp några bilder för det är något fel på datorn så jag är inne på jourbarns datorn just nu, och här finns det inga bilder på mig och jag tänker inte lägga dit några heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0