Tiden går sakta, men de här kanske gör att de går fortare ;)

HAHA! fan vad jag är stolt nu! har ju fixat så att min blogg ligger i mitten! Jag fick återställa hela och göra en liten ny header också! :P men de är massa saker som måste dit igen =/ så de lär ta ett tag. menmen.

Kan förresten inte fatta att idag var sista dagen i min skola, förevigt. Kommer sakna alla i klassen stort! Imorgon blir de klackat, klänning och min skinnjacka bara för att jag inte har någon matchande kofta till klänningen. Om jag inte får låna någon. =) Ja, jag vet. Lite överdrivet med klackar kanske, men hittade inga fina platta :)

Kommentarer
Postat av: Freja <3

Guuuuud vilken fin header du har!!! grrr va avis jag är! jag har bara en ful paint header xD

2009-06-11 @ 19:59:46
URL: http://frejjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0