Sommarlov!

JAAAAAAAAAAA! nu är det sommarlov! Kommer ha skit kul i sommar men såklart sakna alla =(
Idag har det varit full gång.

Pappa ringde klockan fem och då gick jag upp, åt frukost och kollade på tv. Men där somnade jag.
Sen vaknade jag igen halv sju (perfekt) och sminkade och klädde på mig. Sen kom bussen 07.20 och jag hade as roligt med Linda där sen kom vi till skolan och pratade lite med folk, och sen kvart över åtta var de dags.
Vi var i kyrkan ifall de skulle bli dåligt väder. Sen när vi kom ut igen så var de soligt. Efter kyrkan gick vi upp till klassrummet och snackade lite, fick två självportätt sen fyran och femman :p
Sen åkte jag hem med familjen var där ett tag sen åkte vi in till knivsta. Mmamma och Thomas skulle på möte och jag och Rebecca skulle ta tåget hem till våra andra föräldrar. Och när vi kom till väsby stationen så böt jag buss och sen kom jag hem och slängde av mig grejerna och sen gick jag till kiosken och köpte lunch.

Och nu blir de sims! :D




Kommentarer
Postat av: cazz

bor din pappa i väsby? Där bodde jag när jag var liten

2009-06-13 @ 07:47:09

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0