(mobilbloggar) ligger och solar i värmen !

Hejhej! Jag kom nyss ut ur poolen och nu ligger jag på studsmattan Och solar. Visst är de varmt ute för att vara så tidigt. Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag spendera dagen ute i solen och sen åka till vårdcentralen för att kolla om min astma blivit bättre sen bag fick ny medicin. sen så ska jag vara med Freja och åka till pappa. Och för er läsare som inte har något liv som sitter inne och läser det här inlägget borde gå ut och njuta av sommaren för snart kommer den här värmen försvinna. Så NJUT! För de ska jag =] Förresten, så kommer jag lägga upp mer "dress like" inlägg och även skapa en ny kategori som heter de. Där ni kan hitta allt om hur ni snor stilen av kändisar. Nu kom jompa hit =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0