090801

Idag är de första augusti! de betyder att skolan börjar om 17 dagar. ''/ strunt i de nu iallafall.
Ny duschad, fräsch och har precis städat lite i mitt rum. Ska nämnligen åka till mamma snart så..

Vad ska ni göra idag? Jag ska.... jag vet inte, leka med Pelle har saknat honom. Och han mig ;) pratade faktist med honom i telefon för någon dag sen och de lät som han sa Jennifer flera gånger, hehe. Och sen så pratade han i telefon och de brukar han inte vilja göra! så jag är stolt nu! HAHAH

Nej måste sluta skriva nu, pappa säger att vi ska åka så.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0