Om mig

Jennifer heter jag. Jag bor i en liten ort utanför Stockholm med min pappa. Och jag bor med min mamma i en liten ort utanför Uppsala.
Jag bor varannan vecka men varje vecka jag är hos pappa kör han mig till mamma på kvällarna för att jag går i skolan vid mamma.

Jag är en tjej med drömmar, stora drömmar. Jag älskar att sjunga, dansa, shoppa, vara med vännerna och fota.
2007 blev jag antagen (eller hur man ska säga) till MIKAs modellagentur som people modell. Ska skicka in nya bilder som dom vill ha så snart som möjligt.

I maj 2009 åker jag till Barcelona med en av mina bästa vänner, Sabrina. Jag kommer ha med mig kameran, fota på coola grejer, shoppa och ha as kul. Så ni kommer få följa med på en resa till Spanien i en vecka.
Så då kommer ni i stort sätt ha bilder och videos dagligen, (kommer inte blogga när jag är där men när jag kommer hem.) så ni får se hur mina dagar är där. (och i stort sätt annars också.)

Här i min blogg får ni läsa om allt som intresserar mig vardagligt. Kändisar, kläder m.m, musik och de som händer vardagligt för mig.
Om ni gillar min blogg, fortsätt läsa den, och länka gärna så att fler personer hittar hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0