(mobilbloggar) tv-kväll och bara REKLAM

Hej! Kollar på sista avsnitt av DHW. Pratade nyss med mamma och rebecca och jag kom på att jag vill börja träna. Men jag måste vänta tills efter sommarlovet -.- fast man kan ju försöka komma iväg någon gång och träna. Typ simma eller nått. Jg har i te tränat på hela 09, eller ja.. Jumpan i skolan men inget annat. I slutet av 08 var jag inne i Att träna men ingen ville gå med mig och jag Ville inte gå själv. Har ni söta läsare (inte för att de é jätte många men..) någon ide om vad man kan göra? Och någon som jag känner som vill träna med mig? Hihi! Jaja, ska se klart på DHW nu. Vi hörs imorgon. Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0