Måndag

Vi gick upp runt nio och gick till konsum och köpte frukost. Det blev äntligen, lönnebergaskinka och apelsin juice. Vi gick upp igen och så åt vi frukost.
Efter frukosten åkte vi till Vällingby. Vi båda behövde skor så vi gick och letade efter skor för fullt.  När vi väl var på väg in till topshop så såg jag på klockan att den var 12.17 så vi sket i topshop och gick till bobby's hårstudio. Vi fick vänta där ett tag och sen blev det min tur. Jag satt i över en timme i stolen men skit samma. Nöjd blev jag. Men mest synd var det nog om Rebecca som fick sitta och Kolla på.
efter klippningen gick vi till Donken och åt lunch. Efter det gick vi till DinSko och köpte skor. Rebecca ett par ursöta svarta och jag ett par mindre söta gråa..
efter sko köpet gick vi till Åhlens och jag köpte hårfärg. gina tricot blev den sista affären vi var in till. Jag köpte ett par solglasögon.
Och Rebecca köpte en jättesöt klänning! Sen åkte vi hem.

Det tog ett tag innan jag vågade färga håret. Man skulle ha i det i 25 minuter men jag trodde det skulle bli för mörkt så vi hade i 17 minuter. Och det blev ändå rätt så mörkt. Efter vi stylat det så gick jag, Rebecca, micke och mirelle till pizzerian nedanför och åt pizza till middag. jag och rebecca fick skynda oss för vi skulle till Tove med Hannah och alice. Sen när vi kom till Tove så såg vi på filmen I hennes skor och den var rätt så bra. Vi var kvar där ett tag och hade as kul.
Runt 10 så gick vi därifrån och möttes utav Rebeccas mamma, morbror och hans flickvän. Vi gick till shell för att hennes morbror skulle köpa något. Sen gick vi hem och jag och Rebecca gick och la oss rätt tidigt.




jag i nya klippningen och färgen =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0