Tisdag

Nu är det tisdag, och jag är fortfarande hemma från skolan. Hur blir eran dag?
Just nu sitter jag och kollar på tv, Canal+Hits, jag såg precis Aquamarine som var innan. Boxning... Nee de vill jag inte kolla på, det är någon boxnings film som jag inte vill se.

Jag är hungrig. Det kanske är dags att äta frukost? Kanske en macka med nutella? jag känner mig sugen på de. Eller en hårdmacka med salami?

Hoppas jag inte missar något prov eller nått i skolan idag? Fast det gör jag nog inte, vi hade typ alla förra veckan och jag tror att jag skulle blivit förvarnad isåfall. Nu ska jag gå och göra frukost, sen vad den blir vet jag inte men de blir nog något gått iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0