Sjukling ;(

Hej Bloggen!

Idag är jag hemma från skolan igen, jag har jätte ont i halsen. Men idag borde bli den sista dagen. Så jag kan få vara i skolan i morgon. Imorse försökte jag mobilblogga, men det funkade inte så i helgen när vi åker till Gbg så tar jag så många bilder med kameran jag bara kan så jag kan ladda upp dom på söndag. En bild på mig kommer senare idag, för att jag lånar mammas & thomas laptop.
Strömmen stängs av idag klockan 9-2 men den kanske kommer tillbaka lite innan. Så bilder kommer efter 2 då.
Jag ligger och tittar på RIX MorronZoo och The voice, jag zappar lite och jag såg nöjesnyheterna på The Voice ska BlondinBella börja blogga på söndag igen? det var ju en jätte kort bloggpaus? Inte ens en månad eller? jag vet inte när hon slutade. Men för er som läser och följer henne. Ställ klockorna! : )
Jag tror att de va på söndag iallafall ;) själv följer jag Kenza och hennes blogg.

Nu ska mamma ha datorn, och jag ska se på RIX MorronZoo jag vill se Darin. Jag har aldrig varit ett fan av honom. Men jag vill se hur han ser ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0