Singstar!!

Nu sjunger jag,Linda,Amanda och Jonathan singstar. De går rätt så bra faktist! ;) Idag köpte jag ett linne en tröja och ett par mjukisar.. Jag kan visa bilder på de imorgon. Ikväll ska jag ta det lugnt sjunga lite singstar och kolla på American Pie Band Camp,(kanske) eller en mer tjejig film som Mean Girls,Clueless eller kanske save the last dance?
Hur ser eran kväll ut? Hoppas ni får det bra iallafall för jag vet att det kommer jag ha! ;)
Imorgon så ska jag ta det lugnt också... Lägger upp bilder imorgon :D
det här är dagens sista inlägg kommer inte ha tid. Så nu ska jag gå ifrån datorn och umgås lite med A,J och L !!

goodnight and goodbye.


Kommentarer
Postat av: felisia

blev det verkligen en tjej kväll om en kille är med !?! kram

2008-10-19 @ 07:09:44

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0