godmorgon

godmorgon bloggen! ännu en dag hemma från skolan.

Idag är det fredag. Och vad betyder det???!??? jo det betyder att det blir Gbg imorgon! yay!
Även fast jag igentligen skulle ha gått i skolan idag, fast det gör jag ju inte eftersom att jag är sjuk. Så kan man säga att jag har höstlov nu! yay
Igår glömde jag att ladda upp bilder. Men idag gör jag det.
Den här helgen kommer bli perfekt. Massor utav bilder, (som jag laddar upp på söndag) jag kommer åkta till Göteborg. Det kommer blir jätte bra!
Hur ser eran helg ut?
Idag (eller imorse rättare sagt) så tog jag massa kort på TV:n och jag fick ett gäng coola bilder.

Jag och min syster har en liten tävling, den som klurar ut vilken TV-serie den här bilden är ifrån vinner en GRATIS design
 från oss! Vi gör designerna i högsta kvalité.

Allt du behöver göra är att skriva en kommentar med svaret. Och skriv din E-mail i e-mail fältet. Så kontaktar vi den som har rätt först. Tävlingen slutar den 2 November.

Från vilken TV-serie kommer den här bilden ifrån?





min goda frukost, det ser inte så gott ut men. Nutella på två smorgåsrån, en hårdmacka med guldsalami och ett glas multivitamindryck

Kommentarer
Postat av: felisia

kostar designerna pengar !!?? :-s

2008-10-25 @ 19:05:00
Postat av: kamilla

smallville

2008-10-27 @ 15:18:45
Postat av: felisia

våra bästa år?

2008-10-27 @ 20:52:01
Postat av: felisia

erik och macka

2008-10-28 @ 12:54:28
URL: http://felisiasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0