Fredag hela veckan

Fredag hela veckan? tänk om det skulle vara det?. fast man skulle ju tröttna på det... Men det vore lugnt i början.. ahaha. Just nu sitter jag och kollar på Fredag hela veckan på TV4,äter lite chips och dricker cola. Och umgås med min pappa också ;). Imorgorn när jag vaknat så ska jag äta frukost,sminka mig och sedan åka iväg till min kusin och fira henne. Hon fyllde 9 år i måndags på min namnsdag!! :D
Kommer inte kunna lägga upp några mer kort, glömde min kamera, men om det är något viktigt tar jag med min Iphone och lägger upp imorgon kväll eller nått. Och på söndag ser det ut att bli lugnt,. Alltså en slappdag! :) Känns som att jag behöver det. Ajja nu har det börjat igen så jag ska gå ifrån datorn och se på de.

Vad ska ni göra i helgen?


En bild på mig med pappas suddiga web.

Kommentarer
Postat av: felisia

jag kolla också på fredag hela veckan :D fast jag åt popcorn;P

2008-10-11 @ 08:09:29

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0