Designhjälp!

DET ÄR GRATIS! 
Jag och min kära syster Rebecca (
ribeeccaa.blogg.se)
har bestämt oss för att hjälpa er med era designer ifall ni behöver hjälp!
Det ända du behöver göra är att:

  • Skriva en kommentar på detta inlägg, och säga att du är intresserad.  (skriv även din mail i email området)
  • skicka ett mail till oss på [email protected] 
  • Men vi har också ett endaste krav, vi vill ha våran logga med i headern,(den är inte stor, om du vill se den, gå in på bamselycka.blogg.se)
I brevet ska du skriva:
  • I brevet får du gärna skicka med bilder du vill ha på din header.
  • text att ha på din header hittar du på dafont.com
  • skriv gärna allt annat du vill ha med i din design.

Vi tar emot alla förslag, och vi lovar att göra designen så bra vi kan!


Kommentarer
Postat av: felisia trense

jag är intresserad men jag fatta inte hur man gjorde! hehe

2008-10-03 @ 20:59:15
URL: http://felisiasweet.blogg.se/
Postat av: felisia trense

jag är intresserad men fatta inte hur man gorde

2008-10-03 @ 21:00:19
URL: http://felisiasweet.blogg.se/
Postat av: felisia trense

nu vet jag

2008-10-03 @ 21:01:21
Postat av: felisia trense

jag fatta det inte jag vet inte om man kan ladda ner texten gratis aja bra blogg:D

2008-10-03 @ 21:19:20
Postat av: eevve@pa

heeeeeeej sötnos (:

jag vill faktist ha designad blogg (:

2008-10-17 @ 20:15:50
URL: http://evelinaauu.blogg.se/
Postat av: niiinnaaas.blogg.se

hejj ! jo jag är intresserat av designblogg

2008-11-02 @ 20:22:50
Postat av: michaela

hejhej jag vill jättegärna få hjälp med design, !

2009-01-11 @ 15:10:33
URL: http://michaelaas.blogg.se/
Postat av: felisia

hej jag undrar bara vilket program du använder när du designar Photo Shop Adobe eller? aja och hur laddar man ner den där texten är det gratis måste man vara medlem??????????????????????????????

2009-01-16 @ 13:45:00

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0